Onko sinulla Harjun kivinavettaan liittyviä tarinoita tai kuvia?

24.1.2022

Somero-Seura ry. omistaa Harjun kylässä sijaitsevan Harjun kartanon kivinavetan. Rakennus toimii tällä hetkellä seuran ja Someron Omakotiyhdistyksen varastona. Paitsi kartanon navettana, rakennus on ollut aiemmin Maaseudun Villan ja Arska-tehtaiden käytössä.

Keräämme arkistoomme tarinoita ja kuvia kivinavetan historian varrelta. Lähetä kivinavettaa koskeva tarinasi tai muistelmasi sähköpostitse osoitteeseen info@someroseura.fi tai ota yhteyttä puhelimitse Marika Haapalaan puh. 040 746 2845 tai Terttu Tommilaan puh. 041 574 6942.

Jos sinulla on vanhoja valokuvia kivinavetasta, lähetä ne digitoituina sähköpostitse tai toimita Marikalle tai Tertulle, niin digitoimme kuvat ja palautamme ne sinulle. Kuvissa on hyvä olla mukana tieto kuvaustilanteesta, vuosiluku ja kuvan omistajan tai kuvaajan tiedot.

Kaikki muistot ovat arvokkaita.