Kevätpöhinää Harjun kivinavetalla 24.4.–27.4. klo 15–18

14.4.2022

Tervetuloa Harjun kivinavetalle su 24.4. - ke 27.4. klo 15 - 18. Myymme historiallisia kirjoitus- ja laskukoneita sekä koulutauluja. Samalla on mahdollisuus tutustua Harjun kivinavettaan ja muistella sen historiaa. Sunnuntaina 24.4. vierailijoille tarjolla on myös kahvia ja pientä purtavaa.

• Paikka: Härkäläntie 116
  • Aika: su–ke 24.4.–27.4. klo 15–18
  • Hinnat: kirjoituskoneet alkaen 10 €, koulutaulut alkaen 20 €

Voit tutustua kirjoituskoneiden ja koulutaulujen luetteloihimme sivulla Esineluettelot ja linkit. Kaikki koulutaulut eivät ole Harjussa, mutta jos olet jostain erityisesti kiinnostunut, lähetä etukäteen sähköpostia osoitteeseen info@someroseura.fi. Myymme niitä koulutauluja, joita meillä on useampi kappale.

Kevätpöhinät on  Somero-lehden ja Someron sydämessä -yhdistyksen ideoima kaikkien somerolaisten toimijoiden yhteinen tapahtuma.

Lämpimästi tervetuloa!